اس ام اس عاشقانه جدید سری 2
نوشته شده توسط : لقمان خرمي
توتک ستاره منی منم اسیربودنت/ازته دل دادمیزنم،میمیرم ازنبودنت.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کاش دستی از فراسوی افق ، گوش سنگین زمان را می کشید

هم زبانی می رسید از راه دور ، طعم تنها بودنم را می چشید


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به سلامتی دریا که همه با لبش خاطره دارن !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دعایم گرچه گیرانیست....دعایت میکنم هرشب....
نمیدانم چه میخواهی
از او خواهم برای تو.... هر آنچه در دلت خواهی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


می نالم از جدایی، ای نازنین کجایی؟
سوزم ز درد هجرت، ای بهترین کجایی؟
در باغ آرزوها دیگر گلی نمانده;در حسرت گل هستم!بهار من کجایی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


این روزها می گذرند، ولی من از این روزها نمی گذرم !!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


می‌روم ، اما نمی‌پرسم ز خویش / ره کجا ؟ منزل کجا ؟ مقصود چیست ؟
بوسه می‌بخشم  ولی خود غافلم / کاین دل دیوانه را معبود کیست . . . ؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مرا هرجور خواهی دربه در کن / جفایت را از این هم بیشتر کن
 بزن با عشق خود آتش به جانم / ولی آتش نشانی را خبر کن


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


پاییز است ، اندوه را به برگ بسپار تا با خزان برگ ، اندوه نیز از دلت زدوده شود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


چه کردی با دل من نازنینم ، که هر شام و سحر اندوهگینم ، مرا دعوت بکن در باغ چشمت ، که از باغ دلت چند گل بچینیم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


اینجا رادیو"دل"است. صدای مرا از عمق"قلبم" میشنوید،این یک SMS نیست، یک"احساس"پاک است که میگوید ...فراموشی درمرام ما نیست.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


یادم نرود که : من تنها هستم ، اما تنها من نیستم !!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


از کویر آمده‌ام چشمم از خاطره ریگ پُر است
ابر من باش و دلم را بتکان

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


مترسک اینقدر دستهایت را باز نکن
کسی تو را در آغوش نمیگیرد ، ایستادگی تنهایی می آورد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


تو آنی نبودی که فکرش را می کردم، زیرا باعث شدی آنی شوم که فکرش را هم نمی کردم





:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : جمعه 12 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: